Huolto
Viper on jälleenmyyjälähtöinen organisaatio.
Viper on sitoutunut työskentelemään jälleenmyyjiensä kanssa, jotta nämä voivat päivittää huoltokykyjään toimittamalla helppohuoltoisia tuotteita sekä antamalla ammatillista koulutusta ja tukea.
Takuuehdot Viper-laitteet
·
Osto pitää kyetä todistamaan kuitilla
tai laskulla
·
Takuu on voimassa 12 kk ostopäivästä.
Viper-laitteet
KaikillaViper-tuotevalikoimaan kuuluvilla laitteilla on 12 kuukauden takuu valmistus- ja materiaalivikojen varalta.
Tämä takuu ei kata vahinkoja, jotka aiheutuvat suoraan tai epäsuoraan virheellisestä käytöstä tai normaalista kulumisesta aiheutuvasta vahingosta.
Esimerkkejä virheellisestä käytöstä ovat likaisen veden käyttö puhdistuksessa, laitteen pudottaminen ja pakkaselle altistaminen.
Normaalille kulumiselle alttiita osia voivat kussakin tuotteessa olla esimerkiksi seuraavat osat –
Pölynimuri
• Suulakkeet / letkut / suodattimet / aktiivihiilisuodattimet jne.
Märkä-/kuivaimurit
• Suulakkeet / letkut / suodattimet jne.
Lattianhoitokone
• Suulakekumit / harjat / laikat / jne.
Viper vastaa 12 kuukauden aikana toimituspäivästä lähtien varaosa- ja työkustannuksista, ja asiakas maksaa muut kustannukset, kuten matkat, rahdin jne.
Viper-laite tulee jättää lähimpään huoltopisteeseen. Asiakaspalvelu antaa tiedot hyväksytyistä huoltopisteistä.
Viper maksaa palautusrahdista koituvat kustannukset, jos lähetys tehdään hyväksytystä huoltopisteestä hyväksytyin takuukorjausehdoin.
Akkuja ja latureita koskevat valmistajan takuuehdot.
Viper laskuttaa kaikki takuukorjaukseen oikeuttamattomat korjaustyöt.